foodhappy

Välkommen hit för inspiration, tips och matglädje!

Det finns många skäl att älska New York, Katz´s till exempel...

Publicerad 2018-09-12 14:47:00 i

Katz servera världens godaste pastramimackor, snålar inte pickles!foto: www.katzdeli.com

När jag var liten brukade min pappa ta med oss till en riktig delicatessen på lördagar. Då fick vi smaka pastrami, surkål, korvar och nybakat bröd. Givetvis fick man stark gul senap till, och var man inte klarvaken innan den smakupplevelsen- så var man definitivt det efteråt! Jag kan verkligen drömma mig bort, och minnas smakerna och alla godsaker vi fick med oss hem till mamma.
Gå in på www.katzdeli.com/presentation.html så ser ni hur en riktig pastramimacka ska se ut.
Glöm inte bort rätt sorts senap heller, det ska vara French´s Mustard!!
kolla in deras töntroliga reklamsnuttar: http://www.frenchs.com/product_m.php




 

Om

Min profilbild

Emily Gray

[email protected] www.grays.se www.mynewsdesk.se/pressroom/grays

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela