foodhappy

Välkommen hit för inspiration, tips och matglädje!

Gerry Frank's New York guide regerar

Publicerad 2009-03-19 11:16:14 i



Det är sällan som jag känner för att köpa guideböcker, men just denna bok är värd varenda krona för den som vill veta allt som är värt att göra, köpa, och se när man är i New York. Min luggslitna version har hängt med mig på mina resor, och lånats ut till vänner som återvänt med nyfrälsta ögon och shoppingkassar fyllda till bredden. Det ÄR mycket roligare att hitta rätt och uppleva en stad med bra koll och god planering...
Boken finns på Amazon bl.a och rekommenderas varmt till alla som älskar att uppleva städer till fullo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily Gray

[email protected] www.grays.se www.mynewsdesk.se/pressroom/grays

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela