foodhappy

Välkommen hit för inspiration, tips och matglädje!

Glas & porslin med retromotiv

Publicerad 2009-03-18 14:06:47 i


Fishs Eddy är en butik i Manhattan med känsla för ren stil och form som man aldrig kan få nog av. Länken finns här för att ni, som jag, ska kunna sitta och tänka " det och det ska jag ha så fort jag krossat allt mitt gamla porslin  som jag tröttnat på" ( erkänn att ni känner igen det...)  Här hittar ni underbara tallrikar och glas, vackra tårtfat och tillbringare.
Visst känns det kul när någon förstår att man behöver en servis som denna:

 

Maten smakar som sagt mycket bättre om man får se en Manhattan Skyline medan man äter, eller hur? Drick ur vackra
glas med gatumotiv från Broadway.

foto: www.fishseddy.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily Gray

[email protected] www.grays.se www.mynewsdesk.se/pressroom/grays

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela