foodhappy

Välkommen hit för inspiration, tips och matglädje!

Funky Chunky- söt ,salt och knaprigt från Minnesota

Publicerad 2009-03-19 12:02:01 i

foto: www.balduccis.com

Just när jag trodde att jag sett det mesta inom godis och snacks, snubbar jag över detta:

The Popcorn.......The Pretzels!
Funky Chunky  popcorn and pretzels have peanutbutter, milk, white and dark chocolate coating caramel popcorn with chunks of cashews, pecans, and almonds. They're the perfect combination of sweet and salty!

Det härliga med amerikaner är att de hittar på så tokroliga och goda produkter från de enklaste råvarorna.
Mor och dotter, Ronni och Erica, skapade Funky Chunky och det går som tåget!  Jag har bara en sak att säga :  Yummy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily Gray

[email protected] www.grays.se www.mynewsdesk.se/pressroom/grays

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela