foodhappy

Välkommen hit för inspiration, tips och matglädje!

Läckra kyssar varje gång med Before & After Mints

Publicerad 2009-04-04 15:00:11 i

                             
Senaste nytt på godisfronten är dessa snygga burkar med mintpastiller i olika smaker som garanterat tar bort alla spår av stark kryddig mat och vin. 
Before & After Mints är en fiffig liten produkt i en delad burk med två smaker, så du kan unna dig både mint och choklad efter maten utan ett uns socker! Jag gillar verkligen hur de lyckats göra en snygg praktisk burk i lagom storlek i så många olika smaker- lakrits,choklad,mandarin, kanel, körsbär, pepparmint, granatäpple, hallon och mango- så man kan gott samla på sig sina favoriter och ha med dem överallt. Before & After Mints finns i över 30 länder och de som samlar på dem använder burkarna till smart förvaring av allt från smycken till gitarrplektrum! Det är rätt coolt också att företaget ger ut Limited Editions av burkarna under t.ex Påsken och Fjärde Juli:     

                                       
                                    
Min favorit är nog ändå Mint & Granatäpple, för då kan jag vara lite nyttig samtidigt som jag får fräsch andedräkt....

                                                     
Before & After Mints kommer att finnas i svenska butiker snart, jag tippar att den blir en storsäljare eftersom den har smaker som passar alla.
Den känns nästan lika lyxig som ett sminketui dessutom.
Håll utkik, du vill vara först när de kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily Gray

[email protected] www.grays.se www.mynewsdesk.se/pressroom/grays

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela