foodhappy

Välkommen hit för inspiration, tips och matglädje!

Populärt iste laddat med nyttiga ingredienser

Publicerad 2009-03-27 10:10:30 i

          
Nu är det dags att plocka fram fräscha drycker som släcker törsten och ger extra energi. Arizona Ice Tea har flera goda smaker som granatäpple, vitt te & blåbär, grönt te & ginseng. Alla med nyttiga ingredienser, utan färgämnen och låg sockerhalt. Arizona Ice Tea är en enormt populär innedryck i Usa och Europa, man ser den i handen på var och varannan kändis-  kolla in Shia LaBeouf från Transformers i bilden här nedanför.
Företaget, som funnits sedan 70-talet, har en genomgående hälsosam inriktning och samtidigt en schysst känsla för färg och form som gjort Arizona Ice Tea till en riktig uppstickare bland iste-produkter. Här i Sverige hittar man den i de flesta caféer, kiosker och även lifestylebutiker. Så snygg att man bara vill ha den för sakens skull... Ledsen Shia, det är flaskan vi talar om.

 
foto: http://www.theinsider.com/

    
       

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2009-03-31 18:21:15

Hej kika gärna in på min blogg och om du gillar den kan du väl vara snäll och rösta på mig här http://fia.blogg.se/2009/march/rosta.html#comment

Jag skulle bli så glad, och jag är nummer 13 på listan bland veckans bloggar.

Ha en bra dag och tack i förhand<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily Gray

[email protected] www.grays.se www.mynewsdesk.se/pressroom/grays

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela