foodhappy

Välkommen hit för inspiration, tips och matglädje!

Snygga fusket som får dig att se bra ut...

Publicerad 2010-01-27 11:58:35 i Receptbaser och matlagning



Det otroligt coola företag HU2 i London gör årets snyggaste inredningsfusk som får allt i hemmet att se kaxigare ut utan att du ens behöver måla eller klistra. Vinylbilderna från HU2 sätter du upp på kyl, fönster och väggar precis som kakeldekor, och du kan ta bort det och använda det om och om igen. Klart som tusan att jag kommer att klä mitt kylskåp med en häftig frontbild som får mig att se så organiserad ut att folk blir gröna av avund.
Eller varför inte ha alla det viktigaste bakrecepten på väggen så att du alltid är redo att baka ?



Jag tycker att det är riktigt snyggt med recepten och det ger en proffsig cafékänsla i hemmaköket,som är så rätt i tiden och dessutom tidslöst.
Är ni som jag, helt hopplösa när det gäller växter och blommor (sorry alla mina vänner, men de av er som köpt orkidéer kan glömma att se dem igen) så blir ni fulla i skratt över bilden här nedan. Allt grönt jag tar i kroknar, så jag blev extra glad över HU2's fina fejkväxter som man kan piffa kök och badrum med:










Tack gode Gud för vinylväxter som man kan gnugga fast på valfri yta...



För de av er som älskar en perfekt blandad drink, finns också läckra drinkrecept som man kan sätta på väggen och skapa en egen proffsig bar på under 5 minuter ( försök spöa det, Simon & Thomas!!) med en stil som skulle få vilken trendig barmästare som helst att bli avundsjuk...

Det finns massor med olika motiv, även för barnkammare och eluttag (!!!) så gå in och kolla bland allihopa- de finns i totalt 11 olika färgställningar och kostar runt 250 kr per set beroende på hur stora de är.
Kolla in:
www.hu2.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily Gray

[email protected] www.grays.se www.mynewsdesk.se/pressroom/grays

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela